viernes, 29 de abril de 2011

Swag

Pete Yorn-Lose you
Good afternoon everybody, hope you had a great week. At last, today starts the weekend. I'm pretty stressed because of exams. Next week I have on thursday the history one, and it's amazingly complicated. I haven't started yet, so I'll have to swot up the whole weekend. On Sunday is the Mother's Day and I haven't bought anything yet. I'm such a mess! I supose I'll buy a perfume or something, I'm not too good at gifts. 
What have you bought to your incredible mums?
Muy buenas tardes, espero que hayáis pasado una gran semana, ya que por fin, hoy llega el finde. Estoy un tanto estresada por mis examenes. El jueves que viene tengo el de historia, y este es extremadamente difícil. No he empezado todavía, así que este preciado puente me lo espero todo el día empollando. El domingo es el Día de la Madre y todavía no he comprado nada ¡Soy un desastre! Supongo que compraré una colonia o algo. No soy demasiado buena regalando 
¿Qué les habéis comprado a vuestras increíbles mamis?

I've been collecting some cool pics for all those days we don't know what to wear. I'd love to have all this stuff. Such amazing!
He estado recopilando algunas fotos muy chulas para todos esos días en los que no sabes que ponerte. Me encantaría tenerlo todo ¡Son increíbles!




My favourite one is the outfit of the black converse and the denim jacket
Which one is yours?
Mi favorita es el conjunto de las converse negras y la chupa vaquera
¿Cual es la vuestra?